26 Mei 2013

ANDAIKAN BENAR TIMBALAN PENGERUSI SPR BUAT KENYATAAN PALSU

YB Noor Hanim Ismail mendakwa Timbalan Pengerusi SPR, Datuk Wan Ahmad Wan Omar telah mengeluarkan kenyataan palsu untuk menafikan kejadian 'BLACKOUT 505' untuk menutup kelemahan SPR...

Baiklah, ANDAIKAN YB Noor Hanim betul dan SPR salah... 

1. Adakah YB Noor Hanim menang atau kalah di lokasi pengiraan undi saluran 3 yang dikatakan blackout tu?
2. Adakah berlaku penyelewengan dalam kiraan undi di saluran 3?
3. Adakah kejadian blackout telah disengajakan oleh SPR dgn tujuan untuk sabotaj atau menukar kotak undi di saluran 3?

ANWAR IBRAHIM!!!

1. Adakah kejadian blackout yang berlaku di Sek Keb Serdang ini telah dijadikan asas sebagai roadshow Balckout505 seluruh negara?
2. Bukankah kawasan Parlimen Serdang dan Dun Sri Serdang ni, PR telah menang besar, bahkan YB Noor Hanim menang dgn majoriti 16,251 undi - tertinggi dalam Selangor..
3. Dimanakah lagi tempat yg berlaku blackout sewaktu pengiraan undi, di seluruh negara, di mana lagi? Berapa tempat? Kawasan yang terlibat blackout tersebut, PR kalah atau menang? 

Buktikan sekurang-kurangnya 23 kawasan parlimen yang BN sudah menang cara menipu, bagi membuktikan BN tlh mencuri dan merampas kemenangan PR dan menjadikan PR gagal merampas Putrajaya. 

Jika BENAR ada 23 parlimen yang didakwa terlibat dengan penipuan, ambillah balik kawasan tu... Lepas tu ambik la Putrajaya. Heboh sangat nakkan Putrajaya. Hambiklahhh... Tapi bak mai bukti dulu. Jangan suka2 nak main rampas sembarangan dgn menggunakan penyokong2 PR yg tidak berakal dan berhimpun sana-sini....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan