23 Mac 2013

DAP MEMPOLITIKKAN AGAMA DEMI UNDI - PRU13

“Pengerusi DAP Karpal Singh seorang Sikh, penganut agama Sikh. YB Lim Kit Siang, Lim Guan Eng ini saya ingat mereka tak ada apa-apa agama tertentu lah. Dan saya rasa di parti DAP penganut agama Hindu lebih ramai daripada penganut agama Kristian. Penganut agama Kristian di kalangan keahlian DAP ini memang yang paling kurang sekali, paling minoriti.” (Teresa Kok dalam fokus berita, TV Selangor, 1 Nov 2011) 
Isunya, bukan hendak dipertikaikan agama Lim Guan Eng, tapi untuk kita buka mata melihat perilakunya yang jelas menggunakan agama sebagai alat politik:
  1. Pada hari Ahad berikutan peristiwa pemeriksaan JAIS atas DUMC, Guan Eng diiringi Teresa dan Hannah Yeoh menghadiri upacara keagamaan mingguan di DUMC untuk memberikan sokongan moral kepada gereja tersebut.
  2. Guan Eng juga yang menjadi ‘hero’ dalam isu penggunaan nama Allah oleh penganut Kristian. Mengapakah DAP yang minoritinya Kristian beriya benar dengan isu ini?
  3. Di sisi lain juga kita boleh melihat Lim Guan Eng masuk masjid, memetik ayat quran dan bermanifesto untuk menubuhkan kerajaan sehebat khalifah Umar Abdul Aziz.
Tuntasnya, melayu dan cina yang lurus dan buta juga yang terpedaya, kagum, lantas memberi hak kepimpinan kepada beliau dan partinya.

Perjuangan DAP juga mendapat dokongan tidak berbelah bahagi daripada zionis antarabangsa. Khidmat nasihat, tenaga dan wang diberi tanpa terhad.
“Fellow Bersih steering committee member, Maria Chin Abdullah, explained that both National Democratic Institute (NDI)’s and Open Society Institute (OSI)’s funding were specifically for to the electoral watchdog’s delineation projects. (The Malaysian insider)
Pada sesi ini, terdapat paling kurang 35 orang evangelis Kristian sebagai YB DAP di Parlimen. Nisbah mereka adalah (15.8%) jauh melebihi kadar penduduk Kristian (9%) dalam negara. Sedangkan mereka adalah minority dalam DAP. Jika bukan untuk menyebarkan pengaruh, apa lagi?

Penyerapan sistem antarabangsa dan tunduk kepada mereka akan memudaratkan kedudukan orang Islam. Jelas demokrasi yang mereka bawa merupakan tipu muslihat dalam perang antara tamadun; Islam dan Kristian.

Akhirnya, jati diri umat Islam lebur dan bernaung di bawah hegemoni kuffar ZIONIS dan Kristian.

Kita bukan lagi membuat penilaian berdasarkan kerangka parti politik semata, bahkan ia isu untung rugi dan penjajahan Kristian Zionis ke atas umat Islam Malaysia dan sedunia.

Terbukti, ini merupakan kesinambungan Perang Salib yang mensasarkan umat Islam.
“We decree and declare that Malaysia will be a “Rainbow Nation” in sending missionaries to bring the gospel to the surrounding nations as well as be the gateway to open its doors to outside missionaries to preach the gospel here..”
Klik Sini...
SEMOGA ALLAH MELINDUNGI ISLAM DAN PERJUANGAN INI
“UNDILAH CALON MUSLIM BERWIBAWA”

Tiada ulasan:

Catat Ulasan