18 Mei 2013

MAZLAN ALIMAN TUDUH UMNO BUNUH ORANG PAS !!!

Selepas pilihanraya ni, sebenarnya aku dah malas nak ambik pot pasal Mamat yang kononnya Presiden anak-anak Felda tetapi bila bertanding, kesemua undi dari saluran Felda, tak ada satupun yang memihak kepadanya. Nak ambik pot buat apa, hebatnya tak ke manapun, bukan sekali dua bertanding, dah lebih empat kali kalau tak silap aku, kesemuanya ke parittt. Gagal bergelar YB.

Namun, setelah sekian lama semenjak pilihanraya hari tu tak menjengah ke FBnya, hari ni macam dipanggil-panggil pulak untuk mengklik ke FBnya. Rupanya ada tuduhan yang amat serius dilemparkan kepada UMNO. Mazlan tuduh UMNO bunuh ahli PAS di Memali!!! Klik SINI untuk sumber.

Setan apa yang dah masuk dalam kepala Mamat ni sejak terkejut kalah walaupun Cina Bukit Permai dah solid bagi undi tetapi anak-anak dan warga Felda tak pernah percaya untuk berwakilkan dia? Ini adalah tuduhan yang serius. 

Atau Mamat ni memang cari jalan untuk masuk ke "dalam" kerana dah tak boleh nak bagi "tunjuk sebab" kepada pelabur-pelabur yang percaya dia mampu bergelar YB dan juga mampu menghasut warga Felda untuk menggagalkan FGVH?

Diharapkan agar pemimpin dan ahli-ahli UMNO tidak memandang remeh tuduhan Mamat ni. Sesuatu perlu dilakukan, tindakan perlu diambil. Sesungguhnya tuduhan ini amat serius dan Mazlan Aliman wajib dipertanggungjawabkan atas tuduhan ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan