22 Mac 2013

ANWAR - FASA 2

LEPAS LIWAT BAGI REMAJA RM300.00!!
Jika dulu video seks Anwar Ibrahim dan China Doll yang mana didedahkan Dato Eskay segala penafian dilakukan pihak pembangkang termasuk mempertikaikan rakaman hitam putih dan paparan tidak jelas walaupun pihak luar mengesahkan rakaman video tersebut tulen 100%. Kali ini dengan video jelas, warna serta audio yang jelas pastinya memberikan pengarajan yang berguna buat Anwar Ibrahim sebelum beliau bersara dari politik.

Gomo seorang Islam, tidak lah Gomo seorang yang Alim ataupun penuh sembahyangnya. Bukanlah juga Gomo seorang Ustaz apatahlagi Ulama tetapi apa yang Gomo lakukan ini adalah kerana Malaysia. Gomo sayang Malaysia ini dan Gomo tidak mahu pemimpin yang menerajui negara adalah pemimpin yang tidak bermoral serta jijik kelakuannya. Tugas Gomo adalah nak menyedarkan rakyat Malaysia terutama umat Islam bahawa Anwar Ibrahim tidak layak untuk menerajui negara.

Jika kaum Cina boleh abaikan mengenai masaalah moral tetapi tidak kita umat Islam Malaysia ini. Dan Gomo sendiri pun yakin bahawa negara negara luar juga menolak pemimpin yang mempunyai masaalah moral sepertimana yang berlaku kepada Bill Clinton bekas Presiden Amerika Syarikat.

Apa sekalipun 6 jam tempoh hayat untuk keluarga Dato Sri Anwar Ibrahim menasihati Anwar agar segera membuat permohonan Maaf kepada Papagomo.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan