23 Februari 2013

Dek kerana kebencian melampau terhadap BANGSA UMNO, TGNA sanggup meluputkan bangsa Melayu, bangsanya sendiri yang tidak pernah terhukum haram didalam Al-Quran dan Hadis.

Cintakan islam bukan bermakna haram bagi kita menyayangi bangsa kita sendiri. Adakah kerana kita islam, kita tidak boleh menyayangi bangsa sendiri? Bagi aku, TGNA jgnlah berusaha menyesatkan orang lain dengan sebarang fatwanya yang menyongsang dan memecahbelahkan org lain lagi...

Apa yg aku nmpk, kenyataan TGNA itu ditelan bulat-bulat oleh penyokong taksubnya tanpa melihat kepentingan Melayu itu sendiri kepada agama islam di negara kita. 

Andaikan, jika dulu dia dilahirkan sebagai anak LIM KIT SIANG atau KARPAL SINGH, apakah dia benar2 pasti bahawa dia akan diberi nama NIK ABDUL AZIZ BIN NIK MAT dan beragama ISLAM?..

Bersyukurlah kita sebab telah dilahirkan didalam KELUARGA MELAYU walau islam kita didakwanya islam automatik...sebab ditakdir jika islam kita dapat secara manual sukar untuk akal berfikir dimana duduk kita sekarang, 

Usahlah menjadi seorang hamba yang tidak bersukur diatas keistimewaan yang telah Allah berikan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan