26 Mei 2013

KITA BACA PULA APA KATA ANWAR : JUSUF KALLA MENIPU!!!

Jika kita buat kesimpulan, penafian yang dibuat oleh Si Ketua Penipu tu semalam hanya membuktikan bahawa kenyataan Bekas Naib Presiden Indonesia ni menipu.

Dalam kenyataan yang dikeluarkan oleh Jusuf Kalla, dia mendakwa Si Ketua Penipu tu telah memungkiri janji yang dibuat sebelum ini.
Bekas Naib Presiden Indonesia Jusuf Kalla mendakwa Datuk Seri Anwar Ibrahim memungkiri perjanjian rahsia untuk menghormati keputusan pilihan raya umum ke-13 (PRU13) Malaysia, yang diuruskannya sebagai orang tengah, antara Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak dan ketua pembangkang itu. 
Akhbar The Wall Street Journal (WSJ) hari ini melaporkan Jusuf mendedahkan bahawa perjanjian bertulis dibuat antara Najib dan Anwar pada April iaitu menegah daripada melakukan serangan peribadi semasa berkempen dan menerima keputusan pilihan raya 5 Mei, yang dicadangkan sendiri oleh Anwar. 
Menurut Jusuf, Anwar menemui beliau berhubung perjanjian itu dua bulan lepas dan meminta Jusuf menemui lawannya serta mendapatkan komitmen beliau berhubung keputusan pilihan raya yang aman.
Bagaimanapun, menurut akhbar itu Anwar mendakwa Jusuf yang menemui beliau untuk menawarkan bantuan dalam memastikan keputusan pilihan raya yang teratur. 
WSJ juga melaporkan Anwar mengakui beliau telah membuat perjanjian bersama Najib, dengan Jusuf sebagai orang tengah, namun Anwar mendakwa Barisan Nasional (BN) telah membatalkannya melalui cara mereka menjalankan kempen. Jusuf juga berkata beliau menghubungi Anwar sehari selepas hari pengundian pada 5 Mei untuk meminta pemimpin pembangkang itu menerima keputusan tersebut. 
"Kami ada komitmen," Jusuf dipetik sebagai berkata. "Pada Isnin, saya meminta Anwar menerima (keputusan) dan melihat kepada realiti. Tetapi mereka berkata, tidak, tidak, tidak,". 
Seperti yang kita tau, Si Ketua Penipu tu memang jenis manusia yang tak berpegang pada janji. Janji yang dia buat akan dimungkiri. Itu tanda - tanda orang MUNAFIK.
Tapi, apa kita nak heran ye tak. Dah Si Ketua Penipu tu anak didik kepada puak - puak Yahudi Zionist. Dalam dunia ni, siapa yang tak kenal sifat lidah bercabang Yahudi. Jadi, itu pasal la perangai Si Ketua Penipu tu pun sama macam Yahudi Laknatullah!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan