22 Mei 2013

DIA BERCAKAP SEORANG DIRI... DAH SAH GILA

Walaupun tidak ramai yang mendengar khabar angin ini, perkara ini sudah tersebar di seluruh negara dari mulut ke mulut. 

Beberapa hari lepas, Dato Seri Anwar Ibrahim berada di Pulau Pinang. Khabarnya Anwar kurang sihat dan pergi ke Hospital pakar. Secara kebetulan, seorang muda pun ada di situ untuk urusan dirinya atau keluarga, tidak pasti. Ternyata pasti dia melihat Anwar terkumat kamit tak henti bercakap-cakap.
 
"Johor boleh menang tapi .... Perak itu macam mana boleh kalah, patut menang. Kalau PAS tak gaduh sesama sendiri, Kedah tak jatuh. Selangor patutnya pembangkang sifar ..." Antara kata-kata yang didengarnya. 

"SB Singapore dah kata Pakatan boleh ambilalih kerajaan tapi Najib mesti ada pakat sama SPR dan Jabatan Pendafataran...." 

Tak henti-henti dia cakap sorang diri dan dilihat pekerja hospital. 

Dalam hati pemuda itu, dia dah berkata-kata dan diberitahu beberapa kawan bahawa dia nampak anwar dah macam orang tak siuman. Dia dah gila kot.... Kalau P Ramlee masih hidup, dia pasti guna sebagai modal untuk bahan lawak gila Perdana Menteri. 

Kalau pemuda ini saja yang cakap, ada boleh persoalkan kerana dia mengundi BN. Ada boleh kata dia terpengaruh dengan blog-blog pro BN. Hospital mana pun tak dikasi tahu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan